Insomnia...

Witamy w świecie Insomni...


#1 2010-03-19 21:06:27

 Gaaer

Stwórca, bóg, opiekun Insomni

Zarejestrowany: 2010-03-18
Posty: 7
Punktów :   

5. Atrybuty

Każdy posiada szczególne atrybuty....

Siła:
Dotyczy głównie siły ataku, ale określa też szansę na wydostanie się z techniki wiążącej Shinigami i siłę bloku przy ataku przeciwnika.
Podczas ataku (np. mieczem) jeżeli atakowany przeciwnik ma 3 punkty mniej siły niż atakujący to nie jest w stanie zablokować tego ataku. W przypadku posiadania atrybutu powyżej 11 potrzebne są 4 punkty różnicy, powyżej 20 5 punktów róznicy.


Zręczność:
Dotyczy głównie szybkości poruszania się i uników. Szybką osobę trudniej trafić, za to ona łatwiej trafia w wolniejszego przeciwnika. Zwiększa też szansę, że przeciwnik nie trafi swoją techniką atakującą dalekiego zasięgu.
Gdy osoba B, ma 2x większą szybkość od osoby A, Osoba A, Może dostrzec jego ruch i zrobić lekki unik.
Gdy osoba B, ma 3x większą szybkość od osoby A, Osoba A, Może dostrzec, lecz nie jest w stanie zrobić uniku.
Gdy osoba B, ma 4x(i większe x) większą szybkość od osoby A, Osoba A, Nic nie dostrzega, i nie jest w stanie zrobić uniku



Energia:
Jeżeli gracz A ma o 3 punkty energii mniej niż przeciwnik to jego szybkość maleje o jeden punkt a jeżeli różnica jest większa to szybkość maleje o 2 punkty. Jest to po prostu energia, im więcej energii tym więcej mamy jej na walkę i tym mocniej oddziałujemy na przeciwnika.


Inteligencja:
'Pojemność' naszej głowy, im więcej inteligencji, tym szybciej i lepiej uczymy się umiejętności oraz lepiej wykorzystujemy je w praktyce.


Witalność:
Nasze życie. Im więcej witalności, tym dłużej wytrzymamy na polu bitwy.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gryemil88.pun.pl www.soyogi.pun.pl www.fantasypremiership.pun.pl www.deep-in-soul.pun.pl www.bluznierca.pun.pl